Ποια μορφή Εξ Αποστάσεως Σχολικής Εκπαίδευσης θα επέλεγες να αξιοποιήσεις και γιατί; Γράψε την άποψη σου (έως 200 λέξεις)  και ανέβασε το αρχείο εδώ.